Για εγγραφές καλέστε στο 210 59 85 307 ή στο 210 58 23 173 | email: [email protected]

Ακολούθησε μας στο Facebook & Instagram

Image Alt

Φροντιστήρια ΠερίΤεχνο

  /  Εκπαίδευση   /  Τράπεζα Θεμάτων, Αλλαγές στο Λύκειο και το Εξεταστικό από το 2020-21 (14-12-19)

Τράπεζα Θεμάτων, Αλλαγές στο Λύκειο και το Εξεταστικό από το 2020-21 (14-12-19)

Σε συνέντευξη της υπουργού Παιδείας σε κυριακάτικη εφημερίδα αναφέρεται ότι οι αλλαγές στο Γενικό Λύκειο ξεκινούν από την περίοδο 2020-21 και θα ακολουθήσουν οι αλλαγές στον τρόπο πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι αλλαγές δεν θα αφορούν στους φετινούς αποφοίτους που θα εξεταστούν στις πανελλαδικές του 2020.

Τα βασικά σημεία που αφορούν στους μαθητές του λυκείου, από την ερχόμενη σχολική χρονιά είναι τα εξής:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΕΘΝΙΚΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ & ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Βασικό στοιχείο των αλλαγών είναι η, εκ νέου, εισαγωγή του θεσμού της Τράπεζας Θεμάτων για την αξιολόγηση των μαθητών, που θα γίνει από το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021 για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου, με στόχο να διασφαλίζονται η αξιοπιστία και η αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης των μαθητών.

Θα καθιερωθεί το εθνικό απολυτήριο στο οποίο θα συνυπολογίζονται με διαβαθμισμένη, αυξανόμενη βαρύτητα οι επιδόσεις του μαθητή και στις τρεις τάξεις του λυκείου.

Το εθνικό απολυτήριο, σε ένα ποσοστό, θα συνυπολογίζεται κατά την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με προϋπόθεση την προηγούμενη διασφάλιση ενός αντικειμενικού συστήματος βαθμολόγησης των μαθητών.

Τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα θα συνεχίσουν να είναι τέσσερα, όπως σήμερα. Οι υποψήφιοι θα εξετάζονται στα μαθήματα αυτά στο τέλος της Γ΄ Λυκείου για να λάβουν το απολυτήριο. Στο σύστημα αυτό πιθανότατα θα υπάρχει η βάση του 10 για τη λήψη του απολυτηρίου και την πρόσβαση.

ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Με τη σύσταση της νέας Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης θα ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγηση των πανεπιστημίων και θα αξιολογηθούν τα νέα τμήματα που ιδρύθηκαν πρόσφατα. Είναι πιθανό κάποια τμήματα που δεν πληρούν βασικές προϋποθέσεις και δεν εξυπηρετούν εκπαιδευτικές ανάγκες να καταργηθούν.

Η νέα αρχή αποκτά νέες αρμοδιότητες στρατηγικού σχεδιασμού και διαμόρφωσης του ακαδημαϊκού χάρτη, κατανομής της κρατικής χρηματοδότησης, παράλληλα βεβαίως με την εμβάθυνση στους τομείς της αξιολόγησης και της διασφάλισης της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.